Δημοφιλέστερα Άρθρα/ Διάφορα/ Καφές/ Νέα

Καφές και γυμναστική

Σύμφωνα με μια έρευνα που δημοσιεύτηκε στο British Journal of Sports Science, οι άνθρωποι που έπιναν καφέ πριν τρέξουν 1.5χιλιόμετρο στον διάδρομο, τελείωσαν τη διαδρομή τους 4.2 δευτερόλεπτα γρηγορότερα από εκείνους που δεν είχαν πιει καφέ πριν την προπόνηση.
Επίσης, λίγος καφές πριν την γυμναστική, μπορεί να σε βοηθήσει να κάψεις περισσότερες θερμίδες, αφού αυξάνει τον ρυθμό της καρδιάς, ενώ σε κάνει να απολαμβάνεις περισσότερο την προπόνηση. Η καφεΐνη είναι ένα διεγερτικό του κεντρικού νευρικού συστήματος, γεγονός που την καθιστά εξαιρετική για την βελτίωση των αθλητικών σου επιδόσεων σε αερόβια αθλήματα όπως το τρέξιμο και η ποδηλασία.

Ο καφές λοιπόν μπορεί να βελτιώσει την απόδοσή σου τόσο στην αντοχή, όσο και στον χρόνο που κάνεις, αφού καθυστερεί την έναρξη της μυϊκής κόπωσης και της κόπωσης του κεντρικού νευρικού συστήματος.

Πόσο πρέπει να πίνεις

Μια κούπα καφέ, που περιέχει συνήθως από 95 έως 200ml καφεΐνης, είναι αρκετή. Αν πιεις περισσότερο θα χάσεις τα οφέλη της εξάσκησης και θα προκαλέσεις στον οργανισμό σου υπερδιέγερση, γεγονός που δε θα είναι ιδιαίτερα βοηθητικό στην προπόνηση.

Share this..
Share on FacebookTweet about this on TwitterGoogle+Share on LinkedInPin on Pinterest

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *